forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Page Down/Up ved bogføring af inscannede bilag

+1
Hej,

Jeg synes, I skal åbne den mulighed op igen, hvor man kan bruge Page Up/Down ved bogføring af inscannede bilag - det er ret ubekvemt at skulle bruge musen for at scrolle op og ned for at finde oplysninger gå fakturaen... det tager noget længere tid at bogføre..og det er jo heller ikke særlig godt for det ergonomiske,  at skulle bruge musen så meget...

Det er mig uforståeligt, at I lukker den mulighed..så det kan ikke gå hurtigt nok, med at få det åbnet igen.

Mange hilsner

Kirsten, Munk´s bogføring
spurgt 1 Jun, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Kirsten Munk (350 points)
status opdateret 12 Okt, 2017 af Jesper Mieritz
Godmorgen :-)

Hvis ikke denne funktion bliver genåbnet, hvad er alternativet så for at kunne se hele det indscannede bilag ved hjælp af genvejstaster?

Ellers ender det jo med en potientiel musearm...

Rigtig god dag - Dorte.

1 Svar

Hej Dorte og Kirsten :)

Jeg kan se i begge har været inde og lave et forslag, hvor i har kommenteret på hver jeres opslag.

Det er rigtig lækkert at se i er så aktive herinde og går ind på andres indlæg.

Når det er sagt, så vil jeg nøjes med at henvise til et af de indlæg som allerede er besvaret omkring emnet. Det kan læses her.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 12 Jun, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”