Hej Kirsten og tak for dit spørgsmål herinde :)
Jeg kan godt se, at du også har lavet et forslag. Så først og fremmest super fedt du vil bruge tid på at skrive herinde.
Når det er sagt, så lader vi tit forum forslag ligge en til to uger helt bevidst. Det skyldes, at vi gerne vil have, at andre kunder skal have mulighed for at komme ind og 'bakke op' omkring forslaget, eller komme med deres syn på sagen. På den måde får vi et bredere billede af behovet for forslaget.
Jeg kan godt se, at det i dit tilfælde ikke giver mening at vente, men det er egentligt også mere et spørgsmål end et forslag, så jeg er glad for du også kom herind og fik dit budskab gennem.
For at svare på dit spørgsmål, så er jeg ked af, at du har har fået forskellige svar.
Det rigtige svar er, at det ikke var en fejl, at denne funktion eksisterede. Det er en fejl den er væk. Vi har oprettet fejlen herinde og vi har kigget på den, og vil fortsat kigge på den. Jeg vil også bare være ærlig at sige, at det team, som sidder med den funktion har været hårdt ramt, og de derfor ikke har fået løst problemet endnu.
Det er selvfølgelig ikke i orden, og den tager vi på vores kappe.
Jeg er ked af, at det giver dig gener i forhold til din arbejdsgang, men jeg håber du vil bære over med os i en presset periode herinde. Det er helt sikkert meningen, at denne funktion kommer tilbage. Jeg kan desværre ikke give dig en dato, hvor du kan forvente det rettet, men for at understrege det. Så er det en funktion vi arbejder på at få tilbage i systemet.
Jeg beklager ulejligheden og endnu en gang tak :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz