Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integrationer med administratoradgang

0
Jeg har i 2 tilfælde oplevet følgende udfordringer i forbindelse med opsætning af integrationer på mine kunders e-conomic-løsninger.

Det er hverken ved opsætning af Danløn- eller Letregnskab-integration muligt at opsætte det hele som administrator, da der bedes om loginoplysninger for selve e-conomic aftalen, for at kunne lave integrationen.

Der er ingen tilfælde, hvor vi ligger inde med vores kunders login-oplysninger, og i meget få tilfælde vil det være vores kunder som selv opsætter de her integrationer. (Vi har overvejende små kunder, og virkeligheden er garanteret anderledes for andre administratorer med større kunder)

Kan dette ikke løses ved enten at også at give administrator adgang til denne opsætning, eller at give en særskilt rettighed der åbner op for denne mulighed?
i Spørgsmål » Andet af (190 points)
status opdateret

3 Svar

Hej Jens 

 

Tak for spørgsmålet :-) 

 

I forhold til opsætning af Danløns integrationen til dine kunders e-conomic aftale, så er det muligt for dig som administrator at gøre dette på en intern aftale ved at følge denne vejledning. 

 

Alternativt, så vil jeg foreslå at i kan tilbyde jeres kunder klargøring og opsætning af deres e-conomic aftale, så i derved sikre at aftalen fungere som den skal, efter aftale med kunden og derved minimere både jeres egen samt kunden tidsforbrug. Kunne det være en anden løsning? 

 

I forhold til integrationen til Letregnskab så har vi ikke andre integrations muligheder på nuværende tidspunkt end de informationer og kontaktoplysninger der står på vores App & integrations side. 

 

Jeg håber dette hjælper dig videre og besvare dit spørgsmål? 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Simon,

 

Tak for dit svar.

 

Nej, jeg synes egentlig det virker unødigt omstændigt at skulle ringe og bede om mine kunders kodeord nu, for at lave diverse integrationer - når nu de har valgt mig som administrator og det giver lidt sig selv, at selvfølgelig burde jeg kunne lave det uden videre.
Spørgsmål af (190 points)
Hej Jens

Jeg kan godt forstå, at der er et irritations moment forbundet med, at kontakte de kunder som allerede er oprettet i e-conomic og har tilknyttet dig som administrator, som dog ikke er integreret med letregnskab.dk fordi du ikke har deres loginoplysninger.

Da jeg desværre ikke har mulighed for at tilbyde dig, at kontakte dine kunder for dig, så er mit bedste bud på et løsningsforslag, at du via dit administratormodul midlertidigt ændre adgangskoden (http://wiki2.e-conomic.dk/indstillinger/adgangskode) på de 2 berørte kunder (MIDLERTIDIGT) og derved får de relevante oplysninger ved hånden, så du kan foretage en korrekt integration til dit bogholder/revisorværktøj. Bemærk! - at du skal administrere kunden før du kan ændre deres adgangskode.

Når integrationen er korrekt opsat, så har du som administrator rettigheder til at lave en ny kode, som du efterfølgende kan maile til dine kunder med begrundelsen for denne ændring.

Såfremt du benytter denne fremgangsmåde, så tænker jeg at det løser efterslæbet? Og så kan du fremadrettet foreslå de kunder, som du har behov for at integrerer med dit bogholder/revisor værktøj at gøre aftalen kørerklar for dem.

Hej Jens

 

Jeg kan godt forstå, at der er et irritations moment forbundet med, at kontakte de kunder som allerede er oprettet i e-conomic og har tilknyttet dig som administrator, som dog ikke er integreret med letregnskab.dk fordi du ikke har deres loginoplysninger.

 

Da jeg desværre ikke har mulighed for at tilbyde dig, at kontakte dine kunder for dig, så er mit bedste bud på et løsningsforslag, at du via dit administratormodul ændre adgangskode på de 2 berørte kunder (MIDLERTIDIGT) og derved får du de relevante oplysninger, så du kan foretage en korrekt integration til dit bogholder/revisorværktøj. 

 

Bemærk! - at du skal administrere kunden før du kan ændre deres adgangskode.

 

Når integrationen er korrekt opsat, så har du som administrator rettigheder til at lave en ny kode, som du efterfølgende kan maile til dine kunder med begrundelsen for denne ændring.

 

Såfremt du benytter denne fremgangsmåde, så tænker jeg at det løser efterslæbet? Og så kan du fremadrettet foreslå de kunder, som du har behov for at integrerer med dit bogholder/revisor værktøj at gøre aftalen kørerklar for dem. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
opdateret