Hej Jens
Jeg kan godt forstå, at der er et irritations moment forbundet med, at kontakte de kunder som allerede er oprettet i e-conomic og har tilknyttet dig som administrator, som dog ikke er integreret med letregnskab.dk fordi du ikke har deres loginoplysninger.
Da jeg desværre ikke har mulighed for at tilbyde dig, at kontakte dine kunder for dig, så er mit bedste bud på et løsningsforslag, at du via dit administratormodul ændre adgangskode på de 2 berørte kunder (MIDLERTIDIGT) og derved får du de relevante oplysninger, så du kan foretage en korrekt integration til dit bogholder/revisorværktøj.
Bemærk! - at du skal administrere kunden før du kan ændre deres adgangskode.
Når integrationen er korrekt opsat, så har du som administrator rettigheder til at lave en ny kode, som du efterfølgende kan maile til dine kunder med begrundelsen for denne ændring.
Såfremt du benytter denne fremgangsmåde, så tænker jeg at det løser efterslæbet? Og så kan du fremadrettet foreslå de kunder, som du har behov for at integrerer med dit bogholder/revisor værktøj at gøre aftalen kørerklar for dem.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz