forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flere EAN-numre på samme kunde

0
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at der var mulighed for at angive flere EAN-numre på den samme kunde. Vi har en række kommuner som fysisk sidder de samme steder, og hvor det er samme kontaktpersoner hos kunden, men hvor der på grund af de kommunale opbygninger skal sendes fakturaer til forskellige EAN-numre alt efter hvad vi leverer. Det giver ikke så god mening at oprette flere kontoer på samme kunde, da det vil gøre det noget sværere at søge i vores historik med de enkelte kunder. Derfor, mulighed for flere EAN-numre på samme kunde ønskes hermed i julegave.

God jul

Mvh.

Mads D. Larsen
ITX
spurgt 20 Dec, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af madsdlarsen (120 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen
Dette har vi også et stort ønske om!

1 Svar

Hej Mads

Tak for dit indlæg. Jeg kan se det er noget der har været oppe og vende før, dog ente det indlæg i Implementeres ikke da det på det tidspunkt ikke var tiden til det.

Men jeg vil tillade mig at tagge dette forslag med Overvejes, så vi kan tage det op på næste prioriteringsmøde.

Ha' en dejlig jul :) 

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Dec, 2013 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”