Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bug: "blå bjælke" i varekartotek tilpasses ikke

0

 

Når man er i gang med at lave tilbud/ordre/faktura og opretter en fakturalinje og slår op i varekartoteket - så afgrænses den blå bjælke med overskrifterne ikke

Gælder både i IE + firefox


René Arpe It-konsulent
lukket med noten: Problem løst
i Spørgsmål » Andet af (17.3k points)
lukket af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej René.

Jeg har kigget lidt på dette, og jeg får ikke det samme frem når jeg laver et opslag i mit varekartotek. Så det kunne godt være noget browser specifikt.

Jeg sender lige dit billede videre til vores UX afdeling, og får dem til at kigge på det. Vender tilbage når jeg ved mere :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
valgt som bedste svar af
Hej Christina

Slår du op inde fra faktureringsbilledet ?

 

Det var egentlig en kunde der gjorde mig opmærksom på problemet og jeg har det også på min pc - så det er på forskellige pcer og i forskellige browsere (IE +  Firefox)

i Chrome er der ingen problemer
Ja det er når jeg går på fanen "Faktura" --> går ind på en i gangværende --> Opretter ny fakturalinnje --> laver et opslag i mit varekartotak. Og der kommer billedet fint op.

Det kan være du skal prøve at give mig adgang til aftalen - for så kunne det godt lyde som om det er noget på den aftale der er galt.

Mit administrator nr. er 321541
Det er på alle kunder jeg går ind på !
Ok. Men vil du ikke prøve at give mig adgang til én af dem? For så vil jeg prøve at se om jeg kan genskabe det hos mig

Nu får jeg ikke fejlen mere ! smiley

Okay, der er meget underligt. Super den ikke er der mere - men jeg sender den lige fordi vores UX afdeling, så de er klar over der er lidt problemer med denne pop up :)

og så dukkede den lige op igen ! surprise

jeg har tilkoblet dig på aftalenr 158985

Det er meget mystisk - jeg kigger lige på det
Hej igen.

Jeg har sendt den til vores teknikker, så de kigger på det :)

Jeg vender tilbage når jeg høre mere
Hej Rene.

Vores teknikker har fundet frem til hvorfor bjælken går så langt ud.

Hvis du kigger på varenr. 0 00,så har den et meget langt varenavn. Umiddelbart ser det ud som om det er samme teskt der er angiver nede i beskrivelsen. Så ved ikke om det er meningen at alt teksten skal stå i feltet "Navn"

Men systemet kan ikke håndtere så lange varenavne, derfor går det galt.

Hej Christina

Jeg har slettet det lange varenavn og nu virker det wink

Tak for hjælpen

Det lyder godt - selv tak

Jeg logger mig ud af aftalen igen :)