forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bug: "blå bjælke" i varekartotek tilpasses ikke

0

Når man er i gang med at lave tilbud/ordre/faktura og opretter en fakturalinje og slår op i varekartoteket - så afgrænses den blå bjælke med overskrifterne ikke

Gælder både i IE + firefox

René Arpe

It-konsulent

lukket med noten: Problem løst
spurgt 11 Nov, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
lukket 27 Nov, 2013 af Rene.Arpe

1 Svar

Bedste svar
Hej René.

Jeg har kigget lidt på dette, og jeg får ikke det samme frem når jeg laver et opslag i mit varekartotek. Så det kunne godt være noget browser specifikt.

Jeg sender lige dit billede videre til vores UX afdeling, og får dem til at kigge på det. Vender tilbage når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 13 Nov, 2013 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)
valgt som bedste svar 27 Nov, 2013 af Rene.Arpe
Det er meget mystisk - jeg kigger lige på det
Hej igen.

Jeg har sendt den til vores teknikker, så de kigger på det :)

Jeg vender tilbage når jeg høre mere
Hej Rene.

Vores teknikker har fundet frem til hvorfor bjælken går så langt ud.

Hvis du kigger på varenr. 0 00,så har den et meget langt varenavn. Umiddelbart ser det ud som om det er samme teskt der er angiver nede i beskrivelsen. Så ved ikke om det er meningen at alt teksten skal stå i feltet "Navn"

Men systemet kan ikke håndtere så lange varenavne, derfor går det galt.

Hej Christina

Jeg har slettet det lange varenavn og nu virker det wink

Tak for hjælpen

Det lyder godt - selv tak

Jeg logger mig ud af aftalen igen :)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”