Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kassekladdens nye udseende + Pop-up bokse

0
Med den nye version af E-conomic har kassekladden / bogføringsrapporten skiftet udseende. Kan man ikke få en mulighed for at vælge den gamle 'rapport'-måde at lave et print af kladden på? Som det er nu får man et slags screen dump af billedet med beholdningskonti mv..men det man skal bruge er jo udelukkende posteringerne. Eller det er det for mig. Det nye view er meget pladskrævende på papiret.

Når man er i en kladde og skal tjekke en konto (eks. om posteringen ligger korrekt) og man klikker på bogføringslinjen, der ligger i kladden på den konto man er interesseret i...så kommer der en pop-up, der viser kontoen. Denne pop-up oplever jeg ikke retter sig til, til den information der er i den. Jeg kan derfor ikke se dato f.eks. Selvom jeg udvider boksen er den stadig for lille næste gang jeg åbner den, hvorfor det må være en indstilling inde fra jer? Jeg er stor tilhænger af færre skridt i daglig bogføring - ikke flere ;-)
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Lisbeth

Det er vi helt enige om - teknikken har fanget denne og kigger på den.

Jeg vender tilbage når jeg ved noget mere konkret.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse. Tak for dit svar. Kigger de på begge dele?

Hilsen Lisbeth
Jeg har fået at vide at de konkret kunne se dine problemstillinger og ville følge op på dem så ja det forventer jeg at de gør.
Tak! :-)
Hej Lisbeth

Så skulle dette gerne være på plads.

Der er lavet forbedringer til rapporterne - og kommet en regulær kasserapport i øverste højre hjørne af skærmen når du bogfører - og så er den luft som var imellem linjerne før også reduceret kraftigt.

Derudover er popup vedr. kontokort forbedret således at det er tilpasset indholdet.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)