forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Import af Debitornoter

+1
Er det muligt at få en import af debitornoter, på samme måde som man kan importere kontaktpersoner?

Jeg sidder og laver en del konverteringer fra andre systemer, og der er mange andre syster, hvor de noter der er lavet på kunden er deres "CRM" system. De vi derfor meget gerne have de noter med over til e-conomic.
spurgt 28 Okt, 2013 i Forslag » Import og eksport af data af MartinHavemann (130 points)
status opdateret 17 Dec, 2013 af Lasse Bager

2 Svar

Sidder med samme udfordring og kan se at det er muligt via API når vi taler om kontaktperson note så det bør ikke være den store programmering :-)

Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
besvaret 28 Okt, 2013 Forslag af dkabi (900 points)
Jeg går ud fra, at dét, du henviser til fsva. kontaktpersoner, er Kommentarer/Comments-feltet?

Dette er retfærdigvis noget enklere end debitornoter: Kontaktperson-kommentaren er blot et enkelt felt på kontaktpersonen - mens der på en debitor kan være mange noter, som i øvrigt kan kategoriseres, have udløbsdatoer m.v.. Det giver i hvert fald ikke nødvendigvis mening at tale om "notEN" på en debitor :-)

I givet fald ville det således være nødvendigt at have en særskilt import, kun til _tilføjelse_ af noter. Men dét kunne da sådan set også snildt give mening - vi lader i hvert fald forslaget ligge klar til at modtage stemmer ;)
Det er helt korrekt forstået og en import funktion for noter giver fint mening for mig så jeg håber der er flere der er enige :-)
Nope - det er debitornoter jeg gerne vil have - ikke bare kommentarer på kontaktpersoner.

Jeg har faktisk en forespørgsel på en konvertering fra Navision, hvor de gerne vil ahve deres noter med, og der er også flere noter til en debitor, med forskellige datoer.
Hej alle

Vi har haft dette forslag oppe på vores prioriteringsmøde og vi har valgt at afvise det - det er på lige fod med andre afvisninger omkring informationsniveauet på kunderne - vi har ikke valgt at have et CRM system, men blot et stamarkiv.

Så desværre - ikke for nærværende vil dette blive en del af e-conomic.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Dec, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”