Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af Debitornoter

+1
Er det muligt at få en import af debitornoter, på samme måde som man kan importere kontaktpersoner?

Jeg sidder og laver en del konverteringer fra andre systemer, og der er mange andre syster, hvor de noter der er lavet på kunden er deres "CRM" system. De vi derfor meget gerne have de noter med over til e-conomic.
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Sidder med samme udfordring og kan se at det er muligt via API når vi taler om kontaktperson note så det bør ikke være den store programmering :-)

Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
Forslag af (1.0k points)
Jeg går ud fra, at dét, du henviser til fsva. kontaktpersoner, er Kommentarer/Comments-feltet?

Dette er retfærdigvis noget enklere end debitornoter: Kontaktperson-kommentaren er blot et enkelt felt på kontaktpersonen - mens der på en debitor kan være mange noter, som i øvrigt kan kategoriseres, have udløbsdatoer m.v.. Det giver i hvert fald ikke nødvendigvis mening at tale om "notEN" på en debitor :-)

I givet fald ville det således være nødvendigt at have en særskilt import, kun til _tilføjelse_ af noter. Men dét kunne da sådan set også snildt give mening - vi lader i hvert fald forslaget ligge klar til at modtage stemmer ;)
Det er helt korrekt forstået og en import funktion for noter giver fint mening for mig så jeg håber der er flere der er enige :-)
Nope - det er debitornoter jeg gerne vil have - ikke bare kommentarer på kontaktpersoner.

Jeg har faktisk en forespørgsel på en konvertering fra Navision, hvor de gerne vil ahve deres noter med, og der er også flere noter til en debitor, med forskellige datoer.
Hej alle

Vi har haft dette forslag oppe på vores prioriteringsmøde og vi har valgt at afvise det - det er på lige fod med andre afvisninger omkring informationsniveauet på kunderne - vi har ikke valgt at have et CRM system, men blot et stamarkiv.

Så desværre - ikke for nærværende vil dette blive en del af e-conomic.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)