Faktura ses ikke i arkiv, men er i udgående post

0
3 fakturaer ses ikke i arkiv, men er i udgående post. De er bogført på debitors konto og to af kunderne har betalt, så de har fået deres fakturaer. Den 3. er en ean faktura og den er ikke betalt. Der står i udgående post at den er modtaget hos kunden, men kan det være at det ikke passer? og hvorfor kan jeg ikke se dem under arkiv.

mvh Louise
spurgt 23 Okt, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Louise (120 points)

1 Svar

Hej Louise,

Er du sikker på, at du i arkivet ikke har afgrænset dig fra at se de tilsyneladende manglende fakturaer? Fx via din afgrænsning på dato, kundenummer eller fakturanummer?

 

Mvh.

Christian Estrup

Chief Product Architect

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 23 Okt, 2013 Spørgsmål af Christian Estrup (20,270 points)
Hej

Afgrænsningen er iorden
Hm... Prøv at sende et skærmbillede af dine afgrænsninger, sammen med dit aftalenummer og en liste over fakturaer, du savner at kunne se i arkivet, til info@e-conomic.dk - så er jeg sikker på, at vi nok skal finde frem til dem :-)

 

Mvh.
Ok afgrænsningen var ikke iorden.

Man kan kun afgrænse til sidste kundenr og hvis man så bruger den gemte afgrænsning fra sidst og de nyeste kundenummere er større så kommer de jo ikke med.

Det slipper mam så helt udenom ved at lade være med at angive en slutdebitor i søgningen.

Takker mange gange for hjælpen