Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre søgekriterie

0
Har et  brændende ønske om at man i for eksempel debitorkartotek kan søge en kunde via adresse og ikke kun på navn.

 

Mon det er muligt ved udskrivning af faktura at få hele varenummeret vist - i vores tilfælde op til 7 cifre.
i Forslag » Andet af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej R. Pedersen

Lad os tage den sidste først - ja det er muligt - du skal ændre i dit design af fakturaen for at få plads til det.

Virker det meget uoverskueligt så ring ind til supporten på 88204841 - jeg kan ikke forklare dig  det elegant her.

 

Første del har vi hørt rigtigt mange gange og den er en del af det som er på prioriteringslisten fra vores kunder via forummet videre til vores teknik til prioritering.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Søgninger

Hej smiley

 

Jeg vil lige give en opdatering på dit indlæg her. 

Det kan være du allerede selv har opdaget det, men for en god ordens skyld, så kommer jeg også med den gode nyhed her.

Din efterspurgte funktion er kommet i e-conomic nu, så du kan søge på andre kriterier end navn og nummer.

Hvis du har spørgsmål til det, så skyder du bare løs.

Rigtig god dag. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)