Jeg er meget glad for jeres svar, men vil indtrængende og med et stort smil på læben foreslå jer at tænke den lidt videre; databasen med debitorer er jo samtidig et glimrende grundlag for et CRM-program. Kunne søgningerne ikke forbedres, så man kunne søge direkte på langt flere kriterier - f.eks. postnummer. Mange af os mindre erhvervsdrivende har jo aktiviteter, som vi gerne vil promovere lokalt, og der mangler jeg en eksport-mulighed, hvor jeg kan hente kunder, der eks. bor i et givent postnummer.
En eksport-mulighed, hvor man kunne hente alle kunder ud med udvalgte informationer ville stille brugeren meget friere til at søge og fremfinde relevante kunder t.eks. markedsføring.
Tænker man den lidt videre, så kan I - evt. som tilkøbsmodul - integrere med f.eks. Mailchimp, så man har værktøjerne til at udsende nyhedsbreve eller reklamefremstød til kunder.
Jeg har tidligere skrevet herinde om denne mulighed, og en anden bruger var flink til at foreslå en fin, men meget snørklet og manuel måde at fremfinde kunder i bestemte postnumre. Jeg tror, at mange af jeres kunder ville få rigtig meget glæde af en knap, der lige kunne klare det med et snuptag ;-).
Med venlig hilsen
Claus Hermansen