Kære E-conomics,
Jeg har 2 firmaer og brugt E-conomics i flere år.
Jeg har nu prøvet det "nye " Economics design i nogle dage og jeg må sige, at for mit vedkommende er designet ikke nogen forbedring. Tværtimod.
Jeg forstår på kundeservice, at det er et ønske fra brugerne. Hvor stor en del af brugerne???? ud af 167.000 . Har der været en rundspørge?. Ifølge kundeservice er det ønsker fra forummet. D.v.s. , som jeg forstår det, en ønsket ændring fra få, som er på forummet. Noget som jeg aldrig er på, - eller det er for første gang nu. !
Jeg er rigtig rigtig ked af bogføringsmaskens format, at man skal ind i alle mulige indstillinger, for at ændre formaterne, ( f.eks tekstfeltet )at linierne er rykket ud i felter til venstre. Mit overblik forsvinder og linierne er alt for store og man skal klikke rundt for at få tingene frem.
Jeg forstår på kundeservice, at man ikke kan fravælge det nye design.... kun udsætte det - lidt, - og så få det presset ned over hovedet.
Hvorfor kan man ikke køre med 2 designs ligesom hos de firmaer, som tilbyder hjemmesider.
Mine firmaer kræver ikke det helt store bogholderiprogram, hvorfor jeg I sin tid netop valgte E-conomics, fordi det specifikt var udviklet til mindre og mellemstore virksomheder. Og nu kan man så ikke få lov til at vælge mere - i udviklingens tegn ? Jeg har rigeligt andet at bruge min tid til end at skulle manøvrere rundt i et nyt design.
Jeg håber, at mit indlæg vil vægte ligeså meget , som andres i forummet, som jo åbenbart har formået at få ændret designet hen over hovedet på alle os andre.
Med venlig hilsen
Tina Pedersen