Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rediger-knap flyttet i nyt design

0
Hej

Er der en god forklaring på hvorfor man har ændret så rediger knappen nu står forrest i stedet for bagerst som tidligere ?

René Arpe It-konsulent
i Spørgsmål » Andet af (17.3k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Det er et aktivt valg foretaget i vores UX afdeling.

Rediger er flyttet forrest da det er den som anvendes mest.

Jeg er med på at for folk som kender programmet godt i forvejen bliver man kortvarigt generet af at tingene ikke er hvor de plejer - men jeg kan trøste dig med at man vænner sig til det - det tog også mig lidt tid og til tider farer jeg stadigvæk bagerst på listen over knappen inden det går op for mig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)

Ja det må de jo bedst vide når det er deres arbejde ...

 

Personligt synes jeg den er det er lettere at fange ikonet yderst til højre fordi kan kan køre musen helt ud til højre og den bliver så stoppet af "vindueskanten" - så skal man blot et lille ryk til venstre så er man på ikonet.

 

Jeg synes det er noget sværere at fange nu hvor det står og "flagrer" et stykke inde på siden og forskelligt hvor alt efter hvor mange ikoner der er - er med på det altid står forrest men placeringsmæssig på skærmen meget forskelligt.

 

Så at den skal stå forrest fordi det er den man bruger mest er jeg ikke enig i - så skal den bagerst wink

Enig i at layout og placering er et spil om holdninger og følelser - men du har det også sådan fordi du benytter IE - de andre browsere har ikke fuld udnyttelse af større skærme og der stopper det hele med en relativt stor margen - så for dem er det, det samme om den er det ene eller andet sted. smiley

OK den var jeg ikke opmærksom på...

Er det programmeringssproget i det nye design der gør det ??

Når jeg fx bruger Firefox i gammel design så udnytter den skærmen fint !

Det bliver teknisk for mig - det er noget med skærmoptimering og så browserens afkodning - det farer lige hen over hovedet på mig smiley