forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vægt på faktura gennem API

0
Stort set alle vores ordrer laves igennem vores B2B webshop (af kunder og agenter), så derfor er det meget få ordrer, der laves direkte i e-conomic. Vi har fundet ud af, at fakturaen skal laves i e-conomic, hvis der skal registreres vægt på ordrelinien/fakturalinien. E-conomic API understøtter ikke dette. Vi vil gerne have vægt på faktura, men der står 0,00 kg. Kan I fixe den lille sag? På forhånd tak.
spurgt 22 Aug, 2013 i Forslag » Import og eksport af data af verticalcph (210 points)
status opdateret 23 Aug, 2013 af Peter Friis

2 Svar

P.S. Det vises ikke til trods for, at vægt er tastet ind i både vores B2B webshop (Prestashop) og i e-conomic.
besvaret 22 Aug, 2013 Forslag af verticalcph (210 points)

Hejsa 

tak for dit indlæg :-)

Det er korrekt at du ikke kan hente de oplysninger. Og jeg må desværre også beklage at dette ikke kommer lige for nærværende. Det bedste jeg kan gøre er at linke til min kollega Lasse indlæg omkring præcis dette. 

Du kan læse omkring de begrænsninger og valg der er taget omkring dette.

God weekend 

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 23 Aug, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
Hej Peter,

Tak for dit svar. Det jeg bare ikke forstår er, at når vægten er tastet ind i e-conomic, at den så overskriver det, når ordren kommer på fra en webordre. Den burde da bare beholde det indtastede.

MVH,

Jacob
overvejes× 120
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”