forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

For langsomt at arbejde i ubehandlede bilag vinduet.

0
Der findes nu et forstørrelsesglas ved mouseover. Problemet er bare at det stadig er hurtigere at klikke på bilaget og få det vist i et nyt vindue da mouseover funktionen er forsinket i måske 3-4 sekunder før bilaget dukker op.

Kunne man så i det mindste skrive sine noter i feltet i det nye vindue som bilaget vises i, så var det måske en mulighed, men de noter er ikke de samme som der vises i oversigten over ubehandlede bilag.

Alt i alt er det alt for langsomt at arbejde i ubehandlede bilag vinduet... Når jeg foreksempel udskiller et bilag kan der gå 10-30 sekunder for vinduet er opdateret og tilbage igen!? Jeg har måske 200 bilag liggende  i ubehandlede så det er ikke en unormal stor samling.
relateret til et svar til: Forstørrelse af indscannede bilag
spurgt 18 Jul, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af rubech (210 points)
status opdateret 16 Okt, 2013 af Heidi Christensen

2 Svar

Hej Rubech,

Tak for dit indlæg :)

Jeg kan ikke genskabe de lange svartider du oplever ved mouse over - har du mod på, at skrive en mail til mig på info@e-conomic.dk så vil jeg nemlig gerne med ind i din aftale og se på problemet.

På forhånd tak,.

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Jul, 2013 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
Hej igen,

Teknikken har fået svartiden ned på 3-5 sekunder når der er mange bilag. For nærværende kommer vi ikke længere ned, men vi har det med på vores liste over fremtidige forbedringer :)

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Okt, 2013 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”