Generelt synes jeg vi administratorer får lov til at stå på sidelinjen, hver gang der kommer apps i samlingen, for det er ikke mange apps der kan bruges via administratormodulet, undtagen Danløn, mig bekendt.
Det er totalt uforstående for mig, at app-producenter og e-conomic ikke udvikler adgang via adm.modul fra starten - de går glip af rigtig mange brugere af apps. For mit vedkommende har jeg en del kunder, der slet ikke bruger economic selv, og disse kunder (internal-pro) har jeg ingen mulighed for at tilbyde f.eks. dropbox/google drev-app, budget-app fra BusinessMonitor, eKvittering og garanteret en hel masse flere apps. Herudover alle de kunder, som bare ikke kan finde ud af computere, og som ville være på herrens mark, hvis jeg bad dem om at tilmelde en eller anden app.
Gør e-conomic overhovedet nye samarbejdspartnere/app-producenter opmærksom på denne problematik, når I får henvendelser omkring nye integrationer? Det er jo ikke raketvidenskab - jeg tænker, at når Danløn kan håndtere det, så kan alle.
<p>
Mange hilsner<br />
Susanne Røssell<br />
<br />
Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>