forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forfaldsdato overstyres på kreditor i Bogføring, Kassekladde

+5
Det er nu ikke længere muligt at overstyre FORFALDSDATO, når man bogfører en Kreditorfaktura i Kassekladden under Bogføring. Det giver et problem, især hvis jeg i samme linje vil bogføre betalingen; så kommer den på en forkert dato.

Vil I venligst rette det?

Med venlig hilsen
Anne Bjørnsten
A B Consult - Regnskabsassistance
spurgt 14 Jun, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af A B Consult (2,020 points)
status opdateret 26 Jun, 2013 af Lasse Bager
Nå, så det er derfor mine poster blev ved med at vise fejl i betalingsdatoer. Troede jeg var ved at blive idiot. Dette håber jeg meget bliver fixet asap.

Mh Susanne

2 Svar

Hej Anne og Jeppe

Jeg er helt med på udfordringen og vi beklager meget - vi arbejder hårdt for at løse problemet - as we speak.

Indtil det er løst - så opret og registrer en betalingsbetingelse af typen forfaldsdato - den er lavet til valgfri forfaldsdato fra gang til gang og tillader/kræver derfor at man aktivt skriver den faktiske dato. Den skal registreres på kreditoren, ved godt det er upraktisk, men for nærværende er det løsning.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Jun, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Så er det rettet :)

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 26 Jun, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”