Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forfaldsdato overstyres på kreditor i Bogføring, Kassekladde

+5
Det er nu ikke længere muligt at overstyre FORFALDSDATO, når man bogfører en Kreditorfaktura i Kassekladden under Bogføring. Det giver et problem, især hvis jeg i samme linje vil bogføre betalingen; så kommer den på en forkert dato.

Vil I venligst rette det?

Med venlig hilsen<br> Anne Bjørnsten<br> A B Consult - Regnskabsassistance<br> <div style="text-align: left;">&nbsp;<a title="www.a-b-consult.dk" href="http://www.a-b-consult.dk" target="_blank">www.a-b-consult.dk</a></div>
i Forslag » Andet af (2.1k points)
status opdateret af 🔒
Nå, så det er derfor mine poster blev ved med at vise fejl i betalingsdatoer. Troede jeg var ved at blive idiot. Dette håber jeg meget bliver fixet asap.

 

Mh Susanne

2 Svar

Hej Anne og Jeppe

Jeg er helt med på udfordringen og vi beklager meget - vi arbejder hårdt for at løse problemet - as we speak.

Indtil det er løst - så opret og registrer en betalingsbetingelse af typen forfaldsdato - den er lavet til valgfri forfaldsdato fra gang til gang og tillader/kræver derfor at man aktivt skriver den faktiske dato. Den skal registreres på kreditoren, ved godt det er upraktisk, men for nærværende er det løsning.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Så er det rettet :)

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)