Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mere plads i debitornavn kolonnen

+2
Flere bogstaver af debitornavnet ønsles vises i kolonnen "Navn" under debitorkartotek. I vores tilfælde har vi flere kunder (hospitalsafdelinger), hvis første del af debitornavnet er fælles f.eks. Regionhospitalet Silkeborg. Herefter kommer afdelingsnavn, som er vores specifikke kunde. Som der er nu skal jeg åbne flere af dem før jeg kan finde frem til den jeg leder efter. Jeg kan se at der er mere plads i kolonnen (der er 3 prikker og meget plads op til næste kolonnen).

VH

Izac
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Izac

Det er et rigtigt godt forslag som jeg har hørt før - jeg er ikke bekendt med den tekniske årsag til denne begrænsning rent visuelt - men jeg vil gerne tage den med på vores prioriteringsmøde og forhøre mig fra teknikken om grundene hertil - men jeg vil ikke love noget.

Andre brugere med samme ønske - stem stem stem. smiley


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Izac

Jeg har helt glemt at vende tilbage til dig med denne, men du har nok bemærket at det er kommet på plads. :)

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)