forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mere plads i debitornavn kolonnen

+2
Flere bogstaver af debitornavnet ønsles vises i kolonnen "Navn" under debitorkartotek. I vores tilfælde har vi flere kunder (hospitalsafdelinger), hvis første del af debitornavnet er fælles f.eks. Regionhospitalet Silkeborg. Herefter kommer afdelingsnavn, som er vores specifikke kunde. Som der er nu skal jeg åbne flere af dem før jeg kan finde frem til den jeg leder efter. Jeg kan se at der er mere plads i kolonnen (der er 3 prikker og meget plads op til næste kolonnen).

VH

Izac
spurgt 6 Maj, 2013 i Forslag » Andet af Izac (140 points)
status opdateret 7 Okt, 2014 af Lasse Bager

2 Svar

Hej Izac

Det er et rigtigt godt forslag som jeg har hørt før - jeg er ikke bekendt med den tekniske årsag til denne begrænsning rent visuelt - men jeg vil gerne tage den med på vores prioriteringsmøde og forhøre mig fra teknikken om grundene hertil - men jeg vil ikke love noget.

Andre brugere med samme ønske - stem stem stem. smiley

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 6 Maj, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Hej Izac

Jeg har helt glemt at vende tilbage til dig med denne, men du har nok bemærket at det er kommet på plads. :)

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 7 Okt, 2014 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”