Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejlmeddelelser mangler i Windows 8

0
Som det måske er bemærket, er jeg gået over til Windows 8 i forbindelse med køb af ny PC. Udover, at det ikke lige passer mig, har jeg også en del udfordringer med e-conomic. Hvis jeg laver en fejl, f.eks. glemmer at taste en dato i en rapport der skal bruge dato, vælger en konto der ikke eksisterer i kassekladden osv, får jeg ikke den sædvanlige fejlmeddelelse om, hvad det er jeg har gjort galt. Det gør, at man sidder og trykker på OK igen og igen, og ikke kan forstå hvad det er der er galt, og så må man igang med luppen for at finde fejlen. Det er drøn irriterende, når nu man er vant til et højt serviceniveau i form af fejlmeddelelser :)

Har I opdateret systemerne i forhold til dette nye styresystem, som følger med mange nye PC'ere ?

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Spørgsmål » Andet af (15.8k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Susanne

Det virker umiddelbart som et problem med hvordan IE10 og Windows 8 agerer sammen som måske får det til at fejle - kan jeg for nærværende få dig lokket over i en anden browser indtil videre?
Jeg har sat teknikerne på sagen men indtil de får det på plads er det den eneste løsning.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Jeg bruger ikke IE, men Chrome til Win8. Har lige tjekket IE, og det ser ud som om det virker der - også det med fordelingsskabelonen, som jeg har skrevet om i anden tråd. Så skifter over til IE - selvom jeg hader at arbejde i det ;)