Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udligning af posteringer gennem API

0
Hej,

Jeg forsøger at hente posteringer for kreditorfakturaer ud fra en konto med demo-data. Her har jeg kunnet kæde betalinger sammen med kreditorfakturaer vha. enten bilagsnummer eller fakturanummer, men der er også en del, der er kædet sammen vha. af udligninger, men hvordan kan jeg fange disse gennem API'et?

Eksempelvis har jeg et køb af noget hardware/software til DKK 68.541,50 på bilagsnummer 534 med fakturanummeret 1050456, mens betalingen af denne (også til DKK 68.541,50) er på bilagsnummer 541, men uden fakturanummer. Jeg kan se, at den er blevet udlignet i systemet.

Man ville kunne scanne alle posteringer igennem mellem oprettelsesdato og betalingsdato for denne kreditor, men ved det antager man, at der ikke er andre fakturaer på samme beløb, og at der rent faktisk er betalt til tiden, hvilket ikke er antagelser, jeg umiddelbart er vild med at lave.

Er der nogen, der kan hjælpe mig her?

På forhånd tak,

Michael Smith
lukket
i Spørgsmål » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Michael

Dette spørgsmål kan du med fordel adressere til vores API forum - det er der teknikkerne er og kan hjælpe dig i praksis.

Håber du får løst dit spørgsmål derinde.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af

Tak, Lasse Baker, for et så detaljeret svar. Jeg har det samme problem som forfatteren af dette indlæg.Takket være dit svar håber jeg, at jeg vil lykkes. Tak igen for at dele linket til API forum. 

Med Venlig Hilsen, 

Andersen