Hej Torben
Jeg er enig - 100 poster er for lidt hvis man skal have et ordentligt overblik på en lidt kompliceret kunde.
Jeg støder tit ind i problemet især når jeg konverterer en ny kunde over i e-conomic og har f.eks. debitorhistorikken med - og dermed gerne vil rydde op i gamle data.
Lasse:
Jeg synes argumentationen med at det er af hastighedshensyn der ikke vises flere falder lidt til jorden:
- er man med med sine udligninger skal der jo ikke hentes ret mange data - selvom der f.eks. kunne vises 1.000 ??
- og har man mange åbne er man jo godt klar over problemet og det tager 3 sekunder ekstra at får vist de 1000 og man dermed kan få overblik og lave sine udligner - så venter vi gerne
Andre steder i systemet f.eks. på et kontokort vil man med tiden få opbygget flere og flere poster og en grænse på 1000 giver derfor god mening.
I netop udligningstilfælde er det dog modsat - datamængden vil jo løbende blive hold nede af udligninger og dermed ikke vokse og vokse.
Datamængden der skal vises vil derfor ikke påvirke den store gruppe der er ajour med sine udligner - men når man har udfordringer på nogle så er det en kæmpe hjælp at der vises mange flere end 100...
Så jeg synes ikke det er det samme problematik som andre steder i systemet !
René Arpe
It-konsulent