Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genvej i kasseklade

+1
Det virker besværligt, at man skal klikke en ekstra gang, når man ikke kan huske et konto nummer.

Funktionen med at skrive navnet, hvorefter der kommer konti op, som opfylder kritereriet kunne ligeså godt fungerer i det felt, hvor man skriver konti nummer, og man sparer en arbejdsgang.

Kaj
i Forslag » Andet af (130 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Kaj

Du beskriver desværre ikke hvor du befinder dig når du oplever dette, men jeg formoder at der er tale om fanebladet bogføring og ikke i superkladden - da den som udgangspunkt gør som du nævner.

Jeg er med på det ekstra klik - det hører under den "nemme" løsning - ikke fordi at vores nye søgefunktion har været en lille ting at indarbejde, men at gøre det direkte fra feltet er en meget kompliceret løsning som kan tage meget lang tid at få fuldt på plads - så på den her måde har vi kunnet give jer brugere en masse ny og forbedret funktionalitet noget hurtigere end ved den fulde integration med feltet.

Som det ser ud for nærværende vil vi holde os til denne metodik, da vi er på vej med andre tiltag som vil ændre problemstillingen - uden at jeg kan give dig en eksakt tidshorisont herpå.

Så tusind tak for input, men dit forslag vil ikke inden for overskuelig fremtid blive overvejet og implementeret.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)