forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nyt abonnemnet

0
Jeg har en del små kunder, som idag sidder i deres eget hjemmelavede program eller på papir og laver fakturaer, da de kun har få fakturaer, som skal skrives hver måned, og da de ellers ikke ved noget om bogføring.

Kunne man lave et abonnement, hvor de kun fik tilgang til faktura og debitorregistret?

Kunne måske være et tillæg til administratorabonnement

PT laver vi jo egentligt dobbeltbogføring, da jeg jo ved bogføring indtaster deres fakturaer igen, selvfølgelig i mindre omfang.

På forhånd tak

Monas Kontorhjælp
spurgt 13 Feb, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Monas Kontorhjælp (150 points)
status opdateret 12 Maj, 2013 af Steffen E

1 Svar

Bedste svar

Hej Mona,

Ja det kunne da være rart at slippe for dobbeltføringen - det er jeg helt enig i.

Min tanke ville være at lave en small/standard aftale, hvor man oprettede en begrænset bruger som kun har adgang til visse fanebladet/menuer. Man kan begrænse brugere i e-conomic, enten på faneblad niveau eller på menu niveau. 

Håber det giver mening?

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 14 Feb, 2013 Forslag af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 15 Feb, 2013 af Steffen E
Ja, det er rigtigt, synes bare det er dyrt for kunderne at skulle betale 155 pr måned, for at lave en enkelt eller to fakturaer. Ville nok være nemmere at sælge aftalen, hvis den kun kostede 50 kr.
Hej Mona,

Det kan jeg selvfølgelig godt se. Det skal jo gøres op i forhold til den tid man spare, og så den pris man betaler. Jo mindre der måske var noget andet der gav ide? Måske kunden ville synes det var fedt han kunne få nogle omsætningsstatistikker eller lign.?

mvh
overvejes× 111
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”