Dette kundeønske er et ganske godt eksempel på, hvor lidt der skal til, før e-conomic skifter mening. Først bliver forslaget accepteret af Lasse Bager som en bug, der rettes.
Derefter meddeler teknikerne, at det ikke bliver ændret. Punktum - færdig. De bestemmer.
Nu kommer der alligevel en løsning. Godt.
Men undervejs undrer jeg mig. Enten har 3, skriver tre, brugerindlæg haft en positiv indvirkning, eller også er det interne informationsflow hos e-conomic på et så lavt niveau, at frontpersonalet ikke ved, hvad der sker i den nærmeste fremtid.
Men hvordan har 3 personer, der bakker hinanden op, kunnet flytte e-conomic? I et andet forumindlæg en af de seneste dage, er der en bruger, der foreslår, at e-conomic måske skal lytte til nogle af de tunge brugere. Det har jeg foreslået mange gange, men uden held, da målgruppen er de mindre virksomheder. Nu udfases C5, og der bliver plads til, at e-conomic kan hæve sit ambitionsniveau. Det håber jeg sker.
Men iøvrigt er der stor grøde i nye virksomheder, der vil gå e-conomic i bedene, og det vil heldigvis skærpe konkurrencen på programmer til mindre virksomheder. En enkelt af disse nye virksomheder beder endda kunder/potientelle kunder om forslag til programforbedringer. Og man bliver taget godt imod!