Hvornår retter i, de ændringer i har lavet i diverse søgefelter, som IKKE fungere optimalt?????
Eksempel: Skal udskrive nogle kontokort, og kontonummerene ligger et stykke ned i kontoplanen og ved, at de ligger i eksempelvis mellem 24000 og 25000. Tidligere kunne jeg taste 24000 i "fra konto" og jeg ville automatisk komme ned i kontoplanen. Sådan er det ikke længere, kun kontonummer 24000 bliver vist.
Talte med jeres hotline i går, og der var en del andre ændringer i har lavet som IKKE fungere optimalt. Hvorfor ændre i det så ikke tilbage og venter med at sætte det i gang når det virker?
I har også lavet en ny ting: Når en kladde bliver bogført, så popper der et billede op med grønt hak og at bogføringen er ok. Hvorfor det? Ekstra arbejdsgang ved denne pop-up: For at komme væk fra dette pop-up billede skal jeg nu trykke "tab og enter" 2 gange før det går væk, eller bruge musen og trykke ok!
Kan kladden bogføres hvis den ikke er ok - nej vel? Hvis den kan bogføres og ikke er ok, popper der så et billed op med et rødt minus, og at bogføringen er sket, men ikke ok?