Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Knap til opdatering af næste

0

Hej!

Når man konverterer til economic så skal der foretages en hel det opdateringer af produkter, varesamlinger, prisgrupper mm.

Til produkterne og prisgrupperne ville det være dejligt hvis der var en knap der hed opdater næste (eller noget tilsvarende). Hvis man skal ind og rette f.eks. priserne så skal man klikke på blyanten, indtaste data, klikke OK eller taste enter og herefter igen starte forfra. I denne sammenhæng ville det være en stor hjælp hvis man blot kunne trykke på næste således at registreringen blev gemt og næste varenummer blev åbnet. Det samme gøre sig når man skal oprette varegrupper og sikker også i en del andre tilfælde som jeg ikke er kommet til endnu.

En anden ting jeg har bemærket er, at når man er inde og opdatere for eksempel priser på en prisgruppe, så springer man altid tilbage til toppen af listen eller til toppen af den delliste som man har fået frem med en søjning. Jeg tror det ville være mere formålstjeneligt for alle at kursoren blev stående på den linie som man har aktiveret med blyanten. Der er stor sansynlighed for at man skal ind op bearbejde den næste linie, og derfor ikke har behov for at komme tilbage til toppen af listen. Kursoren bliver ikke fikseret på nogen linien men helle listen ruller tilbage til toppen.

Jeg håber beskrivelsen er forståelig, ellers vil jeg gerne uddybe.

Men disse to ændringer vil gøre vedligeholdelses opgaverne meget nemmere!smiley

 

i Forslag » Andet af (860 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Jens Chr.

Tak for dit indlæg :)

Dette er helt sikkert et rigtig godt forslag, derfor vil jeg lade det ligge, for at se om der er andre af vores bruger der også synes dette - og stemmer på det.

Ved hjælp af stemmer fra andre bruger, hjælper det os til at se om dette er et generalt ønske - og derfor noget vi vil prioritere som nye funktioner :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej Jens Chr.

Nu har dette forslag ligget på vores Forum noget tid, og der er ikke kommet nogen stemmer på det.

Derfor er dette desværre ikke kommet med på vores liste til nye funktioner.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)