forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

EAN opkrævning med forskellige afsendere

0

Vi benytter economic og er meget tilfredse. I forbindelse med opkrævning arbejder vi med forskellig layout, da vores selskab har flere binavne med hver deres visuelle identitet. Muligheden for at præsentere os overfor vores kunder ved opkrævning med specifik identitet, vha. differentieret layout, er en stor styrke ved economic!

 

Dog oplever vi ved EAN opkrævning at economic er begrænset til udelukkende at have een afsender identitet. Det er den identitet som optræder i systemet under Indstillinger -> Stamoplysninger. Vi synes det er MEGET ærgerligt at economic ikke konsekvent har håndhævet muligheden for at præsentere sig differentieret overfor sine kunder. Det ville være fantastisk hvis economic kunne lave sådan tilpasning, som bevirker at det bliver muligt at have flere afsender identiteter ved EAN opkrævning.

 

Håber der er andre som står og savner den omtalte facilitet, og dermed kan tilslutte sig vores interesse i at economic arbejder på, at understøtte mere end een afsender identitet ved EAN opkrævning?

 

Bedste hilsener fra en glad economic bruger,

Jakob

spurgt 26 Nov, 2012 i Forslag » e-conomic generelt af fixty eldolic (120 points)
status opdateret 28 Nov, 2012 af Steffen E

1 Svar

Hej Jacob

Tak for dit indlæg :)

Jeg kan godt forstå, at dette ville give god mening for dig og dine virksomheder.

De fleste vil dog i dit tilfælde have oprettet flere aftaler når det drejer sig om flere selskaber, for på den måde, at kunne administrerere dem bedre.

Hvis dette skulle implementeres vill det kræve, at der blev oprettet flere forskellige stamoplysninger, hvilke ville være til stor forvirring for mange andre brugere.

Det ville simpelthen blive for kompleks, hvis vi implementerede dette.

 

Alternativt vil jeg anbefale dig, at læse om e-conomic's integrationer til fakturering, måske det kan hjælpe.


Med venlig hilsen
Stine M. Klitgaard

Online regnskabsprogram
 

besvaret 28 Nov, 2012 Forslag af Stine M. Klitgaard (4,070 points)
opdateret 28 Nov, 2012 af Steffen E
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”