Hej igen.
Jo, i princippet kunne man godt optage online kurserne. Dog plejer vi at uploade vores videoer på YouTube, og der er der et maks. upload, så det ville slet ikke kunne lade sig gøre, da videoerne ville fylde for meget. Så hvis vi skulle gøre dette, skulle vi tage en helt anden platform i brug, og det er vi ikke umiddelbart interesserede i.
Det vi har gjort, er selv at lave nogle hjælpevideoer med kortere varighed. Alle disse hjælpevideoer kan man så søge frem i hjælpen. Selvfølgelig er det ikke <em>helt</em> det samme som et online kursus, men tæt på
Jeg tror bestemt også der er nogle, som ville være glade for et kursus senere på dagen eller i weekenden. Netop derfor udelukker jeg heller ikke, at det er noget som kunne komme på et tidspunkt - men lige præcis om det sker, samt hvornår, det kan jeg ikke svare på.
Vi prøver så vidt muligt at varetage alle vores kunder - og derfor vil jeg også tro, at i takt med at vi vokser, kommer der endnu flere udbud af diverse kurser, mv.
Og tak for din konstruktive feedback - det er det vi virkelig kan bruge til noget
Med venlig hilsen