forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Syntes godt om funktion til indlæg/forslag

0
Det er en fantastisk godt koncept med en forum, og funktionen med at man kan se hvor mange der har læst et indlæg er rigtig god. Jeg savner dog en Syntes godt om funktion, hvor de andre brugere som læser et indlæg kan komme med en tilkendegivelse af at det er en funktion som de også gerne vil have, på den måde har i (og os andre) en godt indtryk af hvor mange af læserne syntes om forslaget, uden at de dog ønsker at skrive en kommentar. Denne funktion er nok især god i forbindelse med forslag til forbedringer.

Man kunne lave den mere eller mindre sofitikeret med en form for pointgivning som udtryk for hvor stor en betydning forslaget ville have for brugerne. Alternativt en Syntes godt om, Neutral og Syntes ikke om.
spurgt 11 Feb, 2011 i Forslag » Online medier af tuebarfod1 (4,270 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Sisse Hansen

5 Svar

Hej Tue

Rigtig godt forslag. Jeg vil kigge på enten at udvikle, eller implementere et modul som kan noget i stil med synes godt om eller synes ikke om.  

Derudover kan jeg fortælle dig at netop når det angår forbedringsforslag til selve e-conomic, kommer vi snart i luften med et system der hedder Uservoice - http://uservoice.com/. Denne app kan, som du nævner,  håndtere pointgivning af forbedringsforslag. I første omgang bliver dette på den nye kassekladde - http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/udvikling/finans-funktioner.

Venlige hilsner
besvaret 15 Feb, 2011 Forslag af Thomas Hartvigsen (900 points)
Hej Thomas

Tak for svar. Lyder godt. Jeg ser frem til de nye initeritiver i laver.

mvh

Tue
besvaret 15 Feb, 2011 Forslag af tuebarfod1 (4,270 points)
Synes godt om forslaget.....  

René Arpe

It-konsulent

besvaret 16 Feb, 2011 Forslag af Rene.Arpe (17,300 points)
Et lille kig på hvordan det nye bliver.

(kan ses fra i morgen af, i den nye kassekladde) -

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 21 Feb, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Synes godt om det forslag

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 10 Maj, 2012 Forslag af SusanneK (15,800 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”