Hej Igen,
5. april 2011 var vel det seneste større vedr. lager nemlig drop shipping. Da færdiggjorde vi vores sidste lager stint og vi har siden da, hverken sagt ja (eller kategorisk nej) til ret meget fsva. lager. Om det er retfærdigt at tolke det som nej, synes jeg nok ikke, men jeg forstår det dog godt ifald det opfattes således. Vi har været for langmodige med at meddele vores tanker og udviklingsplaner.
Og det har vi gjort. Vi har valgt at bruge vores udviklingsressourcer på andet, end det på lager forespurgte. Nej det er de ikke. Vi har valgt anerledes.
Havde du spurgt om vi har begået fejl, havde svaret været entydigt Ja. Ikke gennemtænkt? spørger du. Nej det er ikke en dækkende beskrivelse. Jeg har andetsteds annammet Kirkegårds ord livet leves forlæns men forstås baglæns som mine egne. Pointen er, vi har truffet valg, som vi ikke ville have truffet idag, fx. at bruge kræfter på varianter, serie-/batchnummer, tilsvarregnskab mm. Grunden hertil er, og det er netop min pointe, at lager ikke er en entydig størrelse - det er det forhold vi ikke var klar over. Så kræfter brugt et sted, kunne havde været anvendt bedre andetsteds. Så nej det er ikke rigtigt forstået. Vi kan stadig godt videreudvikle og [u:234l03yw]vil[/u:234l03yw] faktisk også gøre det. Måske bare ikke alt det der efterspørges.
Konklusion fsva. udvikling på lager (og andet):
Uagtet at jeg først kan sige noget efter sommerferien (aug/sep) om timing, så vil de kommende forbedringer have karakter af finpudsning. Evolution fremfor revolution. Om de ting så vil, være væsentlige afhænger formodentlig af ens brillerne.
Kim Sneum Madsen
Online regnskabsprogram
e-conomic support - Din vej til vores support
e-copedia - Opslagsværk om e-conomic
e-conomic blog - Hold dig opdateret