Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sammenlægning af to debitorer

0
Hej Jeg har oplevet at oprette debitorer på 2 forskellige numre og bogføre på dem begge.

Når jeg så opdager fejlen er det for sent at gøre noget.

jeg vil foreslå at når man ændre en debitor nummer til et der allerede eksistere, får man at vide at debitoren allerede findes, og man bliver spurgt,  vil du lægge dem sammen? og alle posteringer på den ene ændres til den nye og alt historikken kan nu findes på det ene nummer man ændrede til.
i Forslag » Andet af (1.1k points)
lukket af 🔒

3 Svar

Hej Christian

Det er selvfølgelig korrekt at det ville gøre tingene lidt nemmere  hvis man på den måde kunne slå flere oprettelser sammen - men grunden til at dette ikke er muligt er ganske simpel - fejlmulighederne heri er simpelthen uoverskuelige og hvis vi skal til også at holde styr på hvad der kom fra hvor for også at være i stand til at skille dem ad efterfølgende - hvor skal dem man har oprettet i den sammenkørte debitor hen??

Så selvom forslaget ville være praktisk under kategorien meget rart er den mulige konsekvens meget højere - og det hænger ikke sammen med konceptet om et enkelt, og intuitivt program.

Så jeg må beklage i denne omgang og simpelthen sige at det sker ikke i e-conomic.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
HMM
Det er jo giver jo virkeligt noget rod hvis man kommer til at bogføre på 2 forskellige konto på den samme debitor.

skille dem ad igen??  hvorfor skulle man dog også det?
Hvis det er grundet syntes jeg det er lidt tyndt.
Det er jo en funktion i rigtig mange andre finans systemer.
Forslag af (1.1k points)
Jeg forstår og respekterer skam ønsket.

Men hvad hvis en kunde ved en fejl får gjort det?? Det er i ønsket om det enkle regnskabsprogram at vi ikke ønsker at komplicere tingene og øge mulighederne for fejl i relation til brugerens oplevelse.

Og det er klart at det opleves som noget rod - men e-conomic er udviklet ikke kun til de professionelle men også til dem som klarer deres egen virksomhed - og fejlrisikoen er i dette tilfælde væsentlige større en den gavn det giver.

Det er fordelen og ulempen ved at være et system til alle - vores hensyn er over for alle vores kunder.

Så grundlaget anser vi ikke for værende tyndt - tværtimod er det i direkte forbindelse med det grundlag hvorved vi driver vores virksomhed.  

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)