Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning af debitorer og sammenlægning af debitorer

+1

Hej

Det vil være dejligt, hvis man kan se adresse på debitorerne, når man søger på debitors navn og man f.eks. har 5, der hedder Kim Pedersen.

Det er selvfølgelig specielt en udfordring, når man fakturerer og udligner.

Endelig ville det være fint, hvis man kunne sammenlægge debitorer.

Med hensyn til ovennævnte er I meget bagefter i forhold til eksempelvis Uniconta og C5.

 

Lignende forslag med samme emne: 

3832

5018

i Forslag » Andet af (180 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se det er svært at udligne sine debitorer, hvis der er flere med samme navn. I forhold til forslag direkte, så vil jeg lade dit forslag stå åbent i et par unger inden jeg vil tage stilling til, hvordan vi arbejder videre med det. Det vil jeg gøre for at give andre brugere af programmet en mulighed for at komme med deres syn på sagen. Når vi vælger, hvilke forslag vi skal kigge på, så er den mængde af efterspørgsel vi har nemlig meget vigtig.

Jeg vil også lige spørge dig om du har oprettet flere kunder med samme navn fordi samme kunde er oprettet flere gange, eller du tilfældigvis har flere kunder med samme navn? Grunden til jeg spørger om dette er nemlig, at du også foreslår en sammenlægning af kunder og det kunne lyde som om, at samme kunde er oprettet flere gange.

I så fald kan man spærre de kopier, der findes af kunden, så han/hun kun vil optræde en gang og derfor kan gøre afstemning nemmere. Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Dit forslag har nu stået åbent i et stykke tid og efterspørgslen efter dette har ikke været stor. Der har før været forslag på sammenlægning af debitorer, men det meget længe siden. Jeg har prøvet at finde ud af, hvorfor du ønsker at sammenlægge, men du har ikke fulgt op og derfor ved jeg ikke, hvordan vi præcis skal hjælpe dig og hvordan vi kan lave en evt. forbedring.

På den baggrund vil jeg afvise, at vi arbejder videre med dit forslag på nuværende tidspunkt. Hvis vi oplever en større efterspørgsel efter dette i fremtiden, så vil dit indlæg stadig tælle med, så det har stadig værdi herinde på vores forum.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)