Hej Hanne,
Tak for at du har taget dig tid til at skrive ind her.
Det er yderst beklageligt at indtrykket vi efterlader dig med er, at du ikke bliver taget alvorligt.
Hvis vi skal gribe opgaven an helt lavpraktisk, så erkender vi fra begyndelsen at ikke alle fakturaer vil blive aflæst. Eftersom mange leverandører har egne fakturalayouts, så er det en omstændig opgave at sikre alle faktaraer bliver aflæst på lige vilkår.
Produktet vi anvender til aflæsning er konfigureret på den måde, at forbedringerne sker som en fælles forbedring. Så produktet bliver altså løbende bedre, da alle dokumenter der kommer igennem Inbox bliver kørt igennem SmartScan, og derfor bruger de den data til at sikre vi rammer tættere på 100% korrekt.
Det er dog ikke ned til individuel plan, da de enkelte fakturaer der kommer igennem fra hver aftale, er en del af den større hele.
Du skriver også at virksomheden ikke er dansk, og derfor kunne man læse at CVR nummeret som angives på fakturaen hellere ikke er dansk. Hvad angives der i stedet for som "CVR nummer" på fakturaen?
Ydermere for at forstå din arbejdsgang ret. Du tilføjer en leverandør, og ønsker at de oplysninger som fremgår på leverandøren skal overskrive de aflæste? Såfremt der bliver aflæst bankoplysninger/betingelse - det er uklart for mig om det er tilfældet.
Beklager at du måtte have følt dig fobigået. Ønsket er selvfølgelig at forbedre produktet, så samtlige fakturaer kan blive aflæst. For nu er det ikke noget vi kan garantere, og det er derfor vi fx. har tilbudt andre løsninger, da vi kan gradere en løsning med det samme. Hvis du fortsat har mod på det, så er du mere end velkommen til at indsende en eller flere fakturaer til vores info@e-conomic.dk, og sætte Att: Alexander Smart Inbox i emnefeltet. Du kan i øvrigt også besvare mine to spørgsmål i samme mail.
I mailen du sender, skal du i så fald også give os din samtykke til at vi gerne må bruge disse fakturaer til forbedringer.
Rigtig god dag !