Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende app ved Internal, når de nye aftaler kommer.

0
Hej. Jeg håber altså, at i vil genoverveje, om det er rigtigt at droppe abonnementet "Internal m. smart inbox og mobile expense scanning" til 129,-. Jeg ved godt, at det er et abonnement, i har "gemt" lidt, da det ikke stod i jeres prislister, men kunne vælges i selve aftalen, men mine kunder var virkelig blevet glade for, at de kunne sende bilag ind, når nu det hele skal være digitalt. Jeg havde lige fået dem overtalt til at betale det mere for deres aftale, så de kunne få app'en, og så måtte jeg i forrige uge så fortælle dem, at de nu skal til at betale 149,- pr. måned istedet for 129,-, og så bliver app'en fjernet - så dyrere abonnement for mindre. Jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er med i jeres nye abonnement "Intern Auto". Jeg håber, i ændrer det. I kunne også lade være med at køre abonnementspriserne i de eksterne aftaler efter antal posteringer - det gør i jo ikke i de interne aftaler. Jeg har mange kunder, der har interne aftaler, da de ellers skal betale 699,- pr. mdr. bare fordi de har mange posteringer, (på grund af dankort- & mobilepay betalinger), og de ikke engang selv er inde og taste noget i e-conomic. Kostede det f.eks. 349,- i stedet - så skulle jeg nok få dem flyttet over på ekstern, men til 699,- kommer det aldrig til at ske, når de kan få det samme, (pånær app'en nu) til 149,-
i Forslag » Andet af (4.0k points)

1 Svar

Hej Dorte

Tak for dit input. Den snak skal du nærmere have med din KAM Frederikke Simonsen.

Ideen med de nye pakker er ikke at tage noget fra vores brugere, så umiddelbart vil I der benytter abonnementet med expense scanning få lov til at beholde den funktion. Hvad der hele generelt skal ske er endnu ikke helt afgjort endnu :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Frederikke er der ikke lige nu, så jeg har snakket med Mads, der er der istedet, og han skrev nedenstående. Men der er jo ikke noget at sige til, at der var for få, der brugte det, når næsten ingen vidste, det fandtes. Jeg fandt det selv ved en tilfældighed, at jeg gik igennem, hvad jeg egentligt kunne vælge af abonnementer i selve aftalerne. Jeg havde aldrig hørt om det før. Så jeg håber da, at i vil tage det op igen, for når der betales for, at alt skal være digitalt, så skal bilagene også kunne indsendes digitalt smiley

Fra Mads:

ift. dit spørgsmål omkring mobile expense brugeren på interne aftaler så er det desværre noget vi er nødt til at "lukke" for da der var for få som brugte modulet. Derfor skal man over på ekstern aftale hvis kunderne skal kunne sende bilag ind via. appen og oprettes som en gratis bilagsindsender her. Så dette må jeg desværre beklage at vi ikke tilbyder længere.

Hej igen.

Jeg kan glæde dig med at det jeg skrev om at I kan beholde funktionen er korrekt. Den info du fik fra Mads var korrekt på daværende tidspunkt, men vi har siden ændret holdning. Det skal stadig lige afklares præcis hvordan mulighederne bliver, men der VIL være en mulighed for at anvende bilagsindsendelse via app. Du vil få mere info, når detaljerne falder på plads.

mvh Tabita
Tusind tak. Det er jeg SÅ glad for at høre, og det ved jeg, at mine kunder også bliver :-)
Dejligt at høre :)
Nå, Mads har lige skrevet til mig, at det er rigtigt, at det fortsætter lige nu, men at det er meningen, at det bliver fjernet. Så det er træls, for nu blev jeg lige så glad, da du skrev, at det fortsatte.
Hej igen.

Som sagt er det ikke taget endeligt stilling til hvordan dette skal håndteres og der skal selvfølgelig findes en brugbar løsning, så du må slå koldt vand i blodet :)
Det var da noget mærkeligt noget at skrive. Det er jo ikke fordi, jeg har travlt, men fordi i hele tiden siger noget forskelligt, og det er da ret irriterende.
Jeg er ked af at du hele tiden for svar der går i hver sin retning. Jeg ved kun vi arbejder på at finde en løsning og du skal nok høre fra mig når jeg er klogere.