Hej. Jeg håber altså, at i vil genoverveje, om det er rigtigt at droppe abonnementet "Internal m. smart inbox og mobile expense scanning" til 129,-. Jeg ved godt, at det er et abonnement, i har "gemt" lidt, da det ikke stod i jeres prislister, men kunne vælges i selve aftalen, men mine kunder var virkelig blevet glade for, at de kunne sende bilag ind, når nu det hele skal være digitalt. Jeg havde lige fået dem overtalt til at betale det mere for deres aftale, så de kunne få app'en, og så måtte jeg i forrige uge så fortælle dem, at de nu skal til at betale 149,- pr. måned istedet for 129,-, og så bliver app'en fjernet - så dyrere abonnement for mindre. Jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er med i jeres nye abonnement "Intern Auto". Jeg håber, i ændrer det. I kunne også lade være med at køre abonnementspriserne i de eksterne aftaler efter antal posteringer - det gør i jo ikke i de interne aftaler. Jeg har mange kunder, der har interne aftaler, da de ellers skal betale 699,- pr. mdr. bare fordi de har mange posteringer, (på grund af dankort- & mobilepay betalinger), og de ikke engang selv er inde og taste noget i e-conomic. Kostede det f.eks. 349,- i stedet - så skulle jeg nok få dem flyttet over på ekstern, men til 699,- kommer det aldrig til at ske, når de kan få det samme, (pånær app'en nu) til 149,-