Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kalenderpopup skal vise datoer før- og efter aktuel måned

0
Jeres kalenderpopup, der bruges alle steder hvor man kan indtaste en dato, viser lige nu aktuel måned når den aktiveres, med mulighed for at skifte måned med pile eller dropdown, og årstal med dropdown.

Jeg foreslår at den viser datoerne lige før måneden og lige efter måneden, evt. med en anden farve, når der er plads til dette i formatet, altså hvor måneden starter senere end en mandag, og/eller slutter tidligere end en søndag. Derved kan jeg vælge den 1. i næste måned til f.eks. en betalingsdato uden at skifte måned med pilene. - og jeg ved godt at jeg bare kan skrive datoen i feltet i stedet for at bruge kalenderpopup.

Se f.eks. Windows 10 kalender widget i nederste højre hjørne for inspiration.
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej,

Tak for dit forslag.

Jeg kan godt se at der kan være en værdi i, at man kan få en forlængelse af en måned. 

Vi er i en kategori, hvor der er tale om "nice-to-have", og ikke "need-to-have". Jeg går en tand videre med forslaget, og smider det i Ønskebrønden, og ser om der er andre der er med på idéen. Det er første gang at jeg har hørt om det - men det kan jo simpelthen være af den årsag, man ikke har vidst hvad man manglede smiley

Vi vurderer og behandler altid således, at de ændringer som har størst indvirkning, vil blive prioriteret først. Så medmindre der er en stor fælles stemning for at det vil gøre e-conomic et bedre sted at være, så går vi ikke videre med forslaget - for nu i hvert fald.

Rigtig god dag.


Forslag af 🔒 (12.1k points)