Informizely customer feedback surveys

Hvorfor fungerer ordresøgning ikke?

0
Hej e-conomic

Jeg undrer mig over følgende i ordresøgning via Arkiv - har I en forklaring?

Fra menuen Arkiv og feltet Type=ordre udfylder jeg referencenr i feltet Deres/Øvrig ref - og finder ingenting

Så søger jeg i stedet Type=Tilbud - og finder tilbudet.

MEN tilbudet har altså ændret status til ordre for et par uger siden og figurerer på ordrelisten.

Det er samme resultat hvad enten jeg søger ordrer via referencen, via tilbuds-/ordrenummer, eller via kundenummer - ordresøgningen fungerer simpelthen ikke.
i Spørgsmål » Salg af (1.8k points)

1 Svar

hej Helle

For at svare på dit spørgsmål skal jeg høre nærmere til hvordan du håndtere dine ordrer.

For at de gemmes i arkivet kræves det, at man sender ordrebekræftelsen eller registrerer den som sendt.

Den gemmes altså med andre ord ikke automatisk i arkivet mår du konverterer den fra et tilbud. Kan det være den del af processen der mangler?

Hvis du er sikker på at ordren er sendt eller registreret som sendt, så kan du i stedet prøve at starte med at trykke RYD ved siden af OK knappen, og så vælge Type= Ordre og ref nr. Hjælper det på søgningen?

Med venlig hilsen

 

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Gærtorvet 1-5, 1799 København V

CVR-nummer: 29403473

 

Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer:
- Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere!
Spørgsmål af (37.4k points)