Hej og tak for dine inputs,
Man af dine punkter her tror jeg er et spørgsmål om forståelse. Derfor vil jeg tage dem en af gangen herunder:
1. Man kan ikke ændre rækkefølgen af siderne i et bilag med flere sider, når man kombinerer bilag og udskiller bilag - vi kan ikke gennemskue, hvad det er den gør med rækkefølgen...
Der tages her rækkefølgen ud fra hvornår du har sat checkboksen ude til venstre.
2. Man kan ikke udskille bilag andet end når du er inde og bogføre - det burde også være en mulighed ude i de ubehandlede bilag
Du kan gøre det inde i inbox'en. Jeg er ikke helt med på, hvad du mener her. Hvor ville du gerne kunne gøre det?
3. Man kan ikke rykke et bilag i rækkefølgen en linie op eller ned eller rykke det helt til top eller helt til bund
Det kan du. Du skal gå op til venstre på tandhjulet og så vælge den anden sorteringsmulighed, så vil det virke præcis som du havde det i Indscanning.
4. Man kan ikke regne under Fordeling på den måde man kan under Fordeling i Kassekladden - burde være ens funktioner
Det er helt rigtigt. God feedback og tak for det!
5. Vi savner at du kan fordele på projekter under SmartInbox - dvs. mulighed for når du har valgt Projekt, derefter at kunne vælge Fordeling af omkostningen på flere projekter. Ikke optimalt at du skal over i Kassekladden og færdiggøre din postering.
Endnu gang en rigtig god pointe. Tak for det! - Jeg vil dog her knytte en kommentar til du kan gå i kassekladden og bruge 'ny postering fra indscannet' og så oprette dem direkte i kassekladden. Alternativt kan du åbne to vinduer og så trække bilagene hen på den rette postering.
6. Vi er super glade for læsning af bilag :o)))) ... men I må ikke gå ned på kvalitet og fjerne gode brugbare funktioner, som vi havde i Scanning
Det er jeg super glad for! Mange tak for rosen.
Rigtig god weekend - hvis du har spørgsmål til noget af det, så må du endelig spørge ind
Med venlig hilsen Jesper Mieritz