Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




SmartInbox - hvor er funktionerne

+2

Hej Tobias

I fjerner Scanning og så skal vi benytte SmartInbox som pt. ikke har de samme funktioner som Scanning havde:
Man kan ikke ændre rækkefølgen af siderne i et bilag med flere sider, når man kombinerer bilag og udskiller bilag - vi kan ikke gennemskue, hvad det er den gør med rækkefølgen...
Man kan ikke udskille bilag andet end når du er inde og bogføre - det burde også være en mulighed ude i de ubehandlede bilag 
Man kan ikke rykke et bilag i rækkefølgen en linie op eller ned eller rykke det helt til top eller helt til bund
Man kan ikke regne under Fordeling på den måde man kan under Fordeling i Kassekladden - burde være ens funktioner 
Vi savner at du kan fordele på projekter under SmartInbox - dvs. mulighed for når du har valgt Projekt, derefter at kunne vælge Fordeling af omkostningen på flere projekter. Ikke optimalt at du skal over i Kassekladden og færdiggøre din postering.
Vi er super glade for læsning af bilag :o)))) ... men I må ikke gå ned på kvalitet og fjerne gode brugbare funktioner, som vi havde i Scanning 
Hej hej fra 
Sysser, Louise og Torsten
TalMester 
i Forslag » Bogføring af (300 points)
Jeg er helt med Jer. Savner de basala funktioner i indscanning vedhæftning af bilag, kombiner og udskil bilag, ændre rækkefølgen. Det kan ikke være rigtigt at produktet nu er dårligere end det var før..... Det er en ommer.
Meget enig - det er blevet mere uoverskueligt og tidskrævende at arbejde med bilag. Jeg mener E-conomic har været mere intuitivt og smart i sit work-flow ift Billy og Dinero - nu føler jeg lidt det er blevet det samme. Work hard, not smart. Burde være omvendt
Jeg har lige fundet ud af, at vælger man Manuel sortering under indstillinger i smartinbox - får jeg den efterspurgte "flyt bilag" ..... :o))

2 Svar

Jeg savner at kunne åbne bilag i seperat vindu i oprindeligt format så jeg kan copy/Paste fra det
Forslag af (160 points)
Jeg savner også meget, at man kan åbne bilag i separat vindue. Det er rart at have det åben i et vindue for sig ved oprettelse af ny leverandør, se om man er blevet faktureret for varen tidligere etc. Samtidig ville det være rart, hvis notat felt også blev åben igen, så man ikke skal ind på hvert bilag for at skrive noget.
Hej

Jeg kan ikke forstå din kommentarer - du trykker blot på funktionen i Smartinbox under bilaget "åben bilag i nyt vindue" ??

Hej hej
Hej,

Visning af bilaget i "nyt vindue" virker først, når man går ind på selve bilaget. Vi savner at visningen var ligesom ved indscanning. Man kunne stå i oversigtsbilledet og åbne bilaget. Idag skal man hvis man vil zoome ind på bilaget, holde musen på bilaget og du har ikke mulighed for at arbejde med andre dokumenter imens, hvis man f.eks. skal slå noget op. Den nye funktion af "åben bilag i nyt vindue" er desværre besværlig at arbejde med i dagligdagen.
Hej med jer :)
Jeg er meget enig med Sysser omkring pop up'en.

I forhold til at kopiere, hvilke informationer ønsker du så at kopiere over?
Jeg ønsker at kunne kopier tekst og tal fra dokumentet, det kunne mani det gamle indskannings modul
Tak for opfølgningen. Hvad er det for noget tekst og tal? Er det beløb, leverandørnavn, betalingsoplysning mv, eller hvad ønsker du at kopiere? :)
tal og tekst
Det kunne være vare nr eller vare tekst eller vare navn eller bare noget tekst i dokumentet, det jeg ikke forstår er hvorfor dokumentet skal laves om, ikke engang når man downloader det kan man kopiere fra det, jeg ved ikke om det er fordi det bliver lavet til en jpeg som så bliver til en pdf når man uploader det, men prøver man at markere tekst så markere man bare hele bilaget

Mange tak for at følge op. 
Det vil blive taget med i den samlede feedback af kopiering af tekst fra bilaget. Jeg kan ikke love noget endnu, men vi samler det under samme sag herinde smiley

Hej og tak for dine inputs,

Man af dine punkter her tror jeg er et spørgsmål om forståelse. Derfor vil jeg tage dem en af gangen herunder: 

1. Man kan ikke ændre rækkefølgen af siderne i et bilag med flere sider, når man kombinerer bilag og udskiller bilag - vi kan ikke gennemskue, hvad det er den gør med rækkefølgen...
Der tages her rækkefølgen ud fra hvornår du har sat checkboksen ude til venstre. 

2. Man kan ikke udskille bilag andet end når du er inde og bogføre - det burde også være en mulighed ude i de ubehandlede bilag 
Du kan gøre det inde i inbox'en. Jeg er ikke helt med på, hvad du mener her. Hvor ville du gerne kunne gøre det? 

3. Man kan ikke rykke et bilag i rækkefølgen en linie op eller ned eller rykke det helt til top eller helt til bund
Det kan du. Du skal gå op til venstre på tandhjulet og så vælge den anden sorteringsmulighed, så vil det virke præcis som du havde det i Indscanning.

4. Man kan ikke regne under Fordeling på den måde man kan under Fordeling i Kassekladden - burde være ens funktioner 
Det er helt rigtigt. God feedback og tak for det! 

5. Vi savner at du kan fordele på projekter under SmartInbox - dvs. mulighed for når du har valgt Projekt, derefter at kunne vælge Fordeling af omkostningen på flere projekter. Ikke optimalt at du skal over i Kassekladden og færdiggøre din postering.
Endnu gang en rigtig god pointe. Tak for det! - Jeg vil dog her knytte en kommentar til du kan gå i kassekladden og bruge 'ny postering fra indscannet' og så oprette dem direkte i kassekladden. Alternativt kan du åbne to vinduer og så trække bilagene hen på den rette postering. 

6. Vi er super glade for læsning af bilag :o)))) ... men I må ikke gå ned på kvalitet og fjerne gode brugbare funktioner, som vi havde i Scanning 
Det er jeg super glad for! Mange tak for rosen.

Rigtig god weekend - hvis du har spørgsmål til noget af det, så må du endelig spørge ind smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)