Kære E-conomic
Jeg vil tilslutte mig kritikken. Det er super frustrerende at faktura-emails og rykker-emails ikke kommer frem til folk. Det er et stigende problem over længere tid siger flere af mine kunder. Jeg er IT-ansvarlig for en stribe mindre firmaer, som er kunder hos jer, og de har alle det samme problem, nemlig at flere og flere faktura-emails ikke kommer frem til kunderne.
Jeg modtager selv emails fra kunder hos jer, hvor deres regning til mit firma ender i spam-mappen, hvorved det er en tilfældig om jeg får den betalt.
Jeg er programmør og ser ikke de begrænsninger som I ser. I kan under jeres indstillinger have felter, hvor man skriver adresse + port + login til ens egen mailserver, og så er det vores egen mailserver, som udsender. Jeg har fuldstændig styr på vores mailserver, som ikke er blacklistet og hvor der er SPF og DomainKeys og alt muligt andet, som gør, at posten kommer frem.
Er der mulighed for at I kan gøre det bedre end I gør nu? Ellers bliver mine kunder jo nødt til at vælge alternativer eller bede mig om at programmere løsninger, som via API'en trækker deres fakturaer ud og sender dem via deres egen mailserver til folk, så posten reelt kommer frem. Det kræver en investering i tid, så det var derfor bedre, at I gjorde det kollektivt.
Masser af online systemer anvender eksterne mailservere - så jeres kan da også. I kan altid slå over på jeres egen interne mailserver, hvis den eksterne mailserver fejler X antal gange.