forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

E-mail til kunde og faktura e-mail

0
Hej,

Jeg har endelig langt om længe givet mig i kast med fremsendelse af fakturaer på e-mail direkte fra E-conomics og med min allerførste faktura fik jeg et andet resultat end forventet til trods for at jeg havde taget alle forholdsregler:

Under oprettelse af debitor er der et felt, der hedder Faktura-e-mail, hvori jeg tastede e-mail adressen på modtagerens bogholderiafdeling. På samme faktura havde jeg også en kontaktperson oprettet med e-mail, men i attention feltet.

Fakturaen gik til attentionpersonen og IKKE til adressen tastet i Faktura-e-mail feltet, hvilket var stik imod, hvad jeg havde forventet. Dette kunne jeg først se under afsendte mail. Det havde været rart, hvis jeg kunne have set modtageadressen inden afsendelsen.

Hvad er dette Faktura-e-mail felt til, hvis ikke til fakturamodtager?

Mvh

Karin
spurgt 4 Apr, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af kasyni (170 points)
gen-kategoriseret 20 Dec, 2012 af Peter Friis

1 Svar

 
Bedste svar


Hej Karin,

Jeg forstår din undren. Det er faktisk således at attention personen på fakturaen vil overtrumfe den indtastede e-mail. Dette kan man dog slå fra, og det gør man under fanebladet faktura og debitoropsætning. Her vil du så kunne et flueben i Send altid til kundens e-mailadresse:. Så vil du altid sende til den e-mail der hedder Faktura e-mail.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 4 Apr, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 20 Dec, 2012 af Peter Friis
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”