Hej Tabita
Jeg tror ikke, jeg er den eneste, der mener, der er en del småfejl i programmerne. Jeg har henvendt mig utallige gange til supporten med et problem, som ikke er blevet løst
Skrækeksemplet er "udligning af kreditorfakturaer/-kreditnotaer med kreditorbetalinger". Det program lever helt sit eget liv. Jeg har sendt utallige eksempler gennem de sidste fem-seks år. Uanset hvilken dokumentation jeg sender med, kan supporten ikke genskabe problemet, sikkert fordi supporten ikke har tilstrækkelig med data til at teste på. Problemet er bare ikke blevet løst. Jeg har lært at leve med det, som med så mange andre fejl. Men det går min ære nær, når jeg bliver til grin hos kreditorerne, fordi jeg betaler de samme fakturaer flere gange og andre slet ikke, set i forhold til mine adviseringer til kreditoren. Det giver desuden et kæmpe arbejde at stemme af, så åbne poster er ens på begge sider.
Hvis du mener, at forummet ikke er det rette sted, så vil jeg tillade mig at samle alle fejl over en månedstid i en PowerPoint video. Så ligger der en masse guf til dig, når du kommer hjem fra ferie. Men lad nu ikke ferien blive ødelagt af dine forventninger til det.
mvh
Finn
e-consultic.dk