Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ret alle de små fejl

0
Hej e-conomic
Det er dejligt at anvende e-conomic, dette skønne innovative produkt.

Nu får vi en meget gennemgribende pakke af nye produkter, vi alle, tror jeg, bliver rigtig glade for. Godt I har brugt coronatiden fornuftigt.

Jeg vil give et godt forslag til Jer. Nedsæt en ny arbejdsgruppe af teknikere, der kan rette alle de irriterende småfejl, som generer os i dagligdagen. Gå forummet igennem med en tættekam, og I vil have en lang liste af sådanne småfejl. Måske I skulle lave en ny gruppe på forummet med overskriften "Har du nogle irriterende småfejl i e-conomic, vi skal rette for dig". Ikke de store programændringer, bare irriterende småfejl.

Måske er det det, der skal til, for at gøre brugerne - ihvertfald brugere af forummet - glade og forårskåde igen.

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Andet af (10.5k points)

1 Svar

hej Finn

Tak for dit input og din ros af programmet generelt.

Hvilke småfejl er det du tænker på? De fleste fejl bliver indrapporteret direkte til tech support via chat- eller telefonsupport og løses løbende. Jeg forestiller mig ikke at deciderede fejl i programmet skal via forum.

Så når du oplever en fejl i programmet må du endelig kontakte os i supporten og få lavet en ticket på fejlen så den ryger direkte videre til udviklerne.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg tror ikke, jeg er den eneste, der mener, der er en del småfejl i programmerne. Jeg har henvendt mig utallige gange til supporten med et problem, som ikke er blevet løst
Skrækeksemplet er "udligning af kreditorfakturaer/-kreditnotaer med kreditorbetalinger". Det program lever helt sit eget liv. Jeg har sendt utallige eksempler gennem de sidste fem-seks år. Uanset hvilken dokumentation jeg sender med, kan supporten ikke genskabe problemet, sikkert fordi supporten ikke har tilstrækkelig med data til at teste på. Problemet er bare ikke blevet løst. Jeg har lært at leve med det, som med så mange andre fejl. Men det går min ære nær, når jeg bliver til grin hos kreditorerne, fordi jeg betaler de samme fakturaer flere gange og andre slet ikke, set i forhold til mine adviseringer til kreditoren. Det giver desuden et kæmpe arbejde at stemme af, så åbne poster er ens på begge sider.

Hvis du mener, at forummet ikke er det rette sted, så vil jeg tillade mig at samle alle fejl over en månedstid i en PowerPoint video. Så ligger der en masse guf til dig, når du kommer hjem fra ferie. Men lad nu ikke ferien blive ødelagt af dine forventninger til det.

mvh
Finn
e-consultic.dk
hej igen

Jeg kan godt forstå at det er frustrerende hvis man igen og igen oplever de samme udfordringer uden en løsning.

Du må meget gerne samle sammen og så tales vi ved efter sommerferie, du ringer bare og spørger efter mig :)

mvh Tabita