Send os feedback på afsendelse af e-faktura

0

Vi ser i fremtiden et stort potentiale i at sende faktura elektronisk.

Derfor vil vi meget gerne høre, hvad der er vigtigt for jer. Vi ønsker at inddrage jeres tanker omkring hele ideen, så vi får lavet den bedst mulige løsning. 
Der er forskellige fordele ved at sende faktura elektronisk, men måden at sende dem på og hvad der er vigtigt kan være forskellig for jer. I har allerede mulighed for at sende e-faktura i dag, så I må gerne tage udgangspunkt i det I kender i dag, men I er også velkommen til at komme med helt nye input, som ikke er del af den måde vi sender på i dag.

En af de ændringer vi kommer til at lave nu er, at vi med en ny service laver et tjek via SPROOM på modtagers CVR-nummer eller EAN/GLN-nummer. Hvis modtager har valgt at modtage e-faktura på nummeret, så vil vi helt automatisk sende din faktura som e-faktura.

Nu har I derfor muligheden for at byde ind med alle de aspekter af afsendelse af e-faktura I kan komme i tanke om. 

Vi håber I er åbne for at tage en dialog omkring hele ideen her på indlægget, så vi har en transparent og værdiskabende proces.

Vi ser frem til at høre fra jer smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
i Spørgsmål » Salg af (90.4k points)
vises igen af

2 Svar

Dette har ikke så meget med afsendelsen at gøre.

Jeg vil bare gøre opmærksom på at brugen af E-faktura i e-conomic er meget ensporet i den ikke har mulighed for forhåndsvisninger Se forskellen i INbox på PDF fakturaer og E-fakturaer.Her vil forskellen være tydelig hvis afsender IKKE sender en pdf faktura med, hvad min erfaring siger mig der kun er ganske få der gør.

Og dem jeg har set gøre dette har brugt E-conomic. smiley

Dem der ikke bruger E-conomic vedhæfter ikke pdf´en dermed bliver der kun lavet en teknisk genereret fil som man kun kan se ved at åbne eller have bogført.

Det ville være meget mere flexcibelt hvis man kunne se denne genererede fil når man ville se bilag eller bogføre under regnskab - kassekladde i disse tilfælde kan jeg kun se et blankt papir eller med E-logo.

Ser frem til at høre tilbage vedr. dette. laugh

Hilsen Malene

Spørgsmål af (250 points)
Ønsker en enkelt måde at afsende EDI faktura til kædekunder i Danmark uden at skulle betale for dyre løsninger hos jeres eksterne partnere - men det sker jo nok ikke ...
Spørgsmål af (270 points)