Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk afdeling ved bank overførsel

+1
Det ville spare tid at kunne vælge den afdeling, der primært anvendes i min virksomhed. Jeg foreslår at der kommer en mulighed for at vælge standard afdeling i det vindue, der kommer op ved at trykke på 'overfør' i bank afstemnings vinduet.
i Forslag » Andet af (210 points)

2 Svar

Hej Lasse

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige prøvet at teste det, med at sætte en fast og tvungen afdeling på de omkostnings konti jeg benytter inde i bankafstemningen, lige inden de kommer over i den endelige kassekladde.

Og du har ret, det ser ikke ud til at afdelingen kommer automatisk ind, så det er helt sikkert noget vi vil tage op med vores udviklere, så dit forslag er hermed sat til overvejelse

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan,

På en finanskonto har jeg både sat tvungen afdeling og fast afdeling på

Når jeg overfører en post fra bankafstemning til kassekladde, ignoreres ovennævnte fuldstændig og posten kommer over uden afdeling.

Det må da være en fejl, jeg fik ikke nogen som helst advarsel undervejs.

Hvad er status på at kunne vedhæfte bilag ved overførsel fra bankafstemning til kassekladde?

Hilsen Susan
Hej igen Lasse

Det du kan gøre er at sætte afdelingen som fast inde i din kassekladdeopsætning. Når du står i kassekladden og klikker på Andre muligheder og opsætning af kassekladde og klikker på linjen "Posteringer" og vælger "Afdeling på alle posteringer" og så vælger den afdeling du vil have på. Så kommer afdelingen automatisk med over når du overfører fra bankafstemning.

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Afdelinger på posteringer