forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Genvejstaster

0
Hej,

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle genvejstaster til at navigere mellem de overordnede kategorier "Salg", "Regnskab" og "Rapporter", samt disses underliggende kategorier.

Der er utrolig meget arbejde med musen, hvis man sidder i E-conomic det meste af en dag. Håber det er muligt.

Mvh. Michala.
spurgt 13 Feb i Forslag » e-conomic generelt af Michala Kure (120 points)

1 Svar

Hej Michala, 

Jeg vil foreslå dig at anvende den overordnede søgning. Hvis du står inde i e-conomic og trykker " . " (altså bare punktum på tastaturet), så kommer du op i søgefeltet. Så kan du søge efter kassekladde, bank, faktura, saldobalance mm. På den måde kommer du direkte hen til den menu du ønsker uden at bruge musen. 

Når du så er i de enkelte menuer findes der også genveje. Et eksempel kunne være under igangværende faktura. Her kan du trykke "n", så opretter du en Ny faktura. Det kan du gøre igen på en Ny fakturalinje. Samme kan du gøre i kassekladden, hvis du vil oprette en ny postering. Giver det lidt mening? 

Tjek evt. vores guide her: http://wiki2.e-conomic.dk/generelt/genvejstaster

Hvis du savner helt specifikke genveje, så hører jeg gerne fra dig. Du må også meget gerne sige, hvis dette ikke virker og hvorfor det ikke virker for dig.

Rigtig god weekend smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 14 Feb Forslag af Jesper Mieritz (87,890 points)
Tusind tak. Det var lige det jeg havde brug for. Syntes jeg havde forsøgt mig med det ".", men åbenbart havde jeg ikke fået øjnene op for alle mulighederne.

Super fedt. Det er jeg rigtig glad for at høre! smiley

overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”